Telemarketing
Styrk din forretning og identificér nye forretningsmuligheder. Få afgørende indsigt i dit marked med en skræddersyet markedsanalyse.
Få dybere indsigt i dit marked
og din målgruppe
En markedsanalyse kan skrues sammen på mange måder, afhængig af hvad man ønsker viden om. Den kan blandt andet belyse:
- Markedspotentialet for et produkt eller en service
- Faktorer, der er afgørende for valg af leverandør eller samarbejdspartner
- Beslutningsprocessen i forhold til dit produkt eller service
- Eller noget helt andet
Sammen udarbejder vi de spørgsmål, som I ønsker at få svar på for at kvalificere, segmentere og give jer dybere viden om målgruppen. Vi udvælger målgruppen enten fra jeres eller vores database. Vi kan udvælge den meget præcist ud fra aktører, typer af projekter, stadie i byggeprojektet og meget mere.
Massivt datagrundlag og mere end 30 års erfaring
Byggebranchen er en kompleks branche, der kræver viden og indsigt, når man skal udarbejde en markedsanalyse. Når du køber en markedsanalyse hos os, bygger den på detaljerede information fra vores projektdatabase, der indeholder informationer om mere end 30.000 historiske og 13.000 fremadrettede byggeprojekter.
Samtidigt udføres din analyse af vores specialiserede researchafdeling der har mere end 30 års erfaring med indsamling af information fra aktører i byggebranchen. Det er din garanti for kvalitet.
Fordelene ved at få en analyse af dit marked
- En skræddersyet analyse af dit marked/målgruppe i byggebranchen
- Unik indsigt i målgruppens situation/holdninger/tanker
- Kvalificering og indsamling af viden om målgruppen
- Afgørende viden om udviklingspotentialet på dit marked
Ved hvert projekt tilknytter vi researchere og projektleder, som sikrer den daglige opfølgning. Når målet er nået kontrolleres data, og I får udarbejdet en rapport.
Læs om vores kunders oplevelse af vores telemarketinganalyse
Sådan hjælper vi dig igang
Case
Markedsanalyse
Introduktion af et nyt produkt til den professionelle byggeplads
Trin 1: Behov
En kunde ønsker at introducere en ny løsning på det danske marked. I den forbindelse har kunden brug for at kende holdningen til lignende løsninger hos arkitekter på udvalgte projekter. Kunden er ligeledes interesseret i at vide i hvor stor udstrækning løsningerne anvendes på udvalgte byggeprojekt. Samtidig ønsker kunden at vide, om respondenterne er interesseret i yderligere information om netop deres løsning.
Trin 2: Løsning
Vi udarbejdede en målgruppe, som bestod af arkitekter på nøje udvalgte byggeprojekter. Spørgsmålene blev tilpasset i forhold til den viden kunden ønskede i forbindelse med nye løsninger samt målgruppens tid og ressourcer.
- En prækvalificeret målgruppe
- Målrettede spørgsmål i forhold til den nye løsning
- Et datagrundlag, der var tilfredsstillende for kunden i forhold til produktet
Trin 3: Resultatet
Kunden fik en afsluttende rapport, der gav et godt billede af mulighederne på det specifikke markedssegment. Derudover fik kunden indsigt i målgruppens viden om netop denne løsning, og fik be- eller afkræftet om den specifikke løsning skulle anvendes på et specifikt projekt.
- Indsigt i udbredelsen af lignende løsninger hos målgruppen
- Unik viden om målgruppens holdninger til løsningen
- Svar på om løsningen skulle bruges på det konkrete projekt
Hør mere om
mulighederne med
Telemarketing
Ring 7025 3031 eller udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.