Det er svært ikke at mærke historiens vingesus, når A. Rindom bliver nævnt. Den Brøndby-baseret grossist- og handelsvirksomhed har rødder helt tilbage fra 1800-tallet, hvor fundamentet til levering af byggematerialer til byggebranchens aktører blev lagt. I dag er A. Rindom grossist for over 20 forskellige producenter af Byggematerialer.
Mens A. Rindoms eventyr startede helt tilbage i 1800-tallet, markerede 2017 året, hvor A. Rindom trådte ind på den digitale platform, Byggematerialer. Per Nielsen, administrerende direktør hos A. Rindom, beskriver dette som et naturligt skridt, da de i forvejen var kunde på Byggefaktas Projektdatabase, SMART.
Siden For A. Rindom betyder en tilstedeværelse på Byggematerialer.dk, at de kan nå ud til projekterende igennem Byggematerialers store netværk. Deres produkter og løsninger kan nu præsenteres for et bredere kundesegment. Med Byggematerialer.dk som deres platform har de nemmere ved at trænge ind i de kredse, som bruger deres produkter såsom arkitekter, ingeniører, kommuner og andre relevante beslutningstagere i byggebranchen.
Byggematerialer bidrager med, at vi kommer ud i de kredse, som bruger vores produkter og hjælper os med at skabe interesse og kendskab til vores produkter
Fokus på værdi for målgruppen giver øget eksponering
Når A. Rindom udarbejder indhold til deres nyhedsbreve, er det altid med et stort fokus på, hvordan deres produkter kan skabe værdi for deres målgruppe. Nyhedsbrevene er derfor sat op, så du kan nå bredt ud i markedet og ramme deres kundesegmenter med skræddersyet og relevant indhold, der er med til at øge effektiviteten af deres kampagner.
Læs mere om, hvordan Byggematerialer.dk hjælper din virksomhed med at nå ud til dine målgrupper her.
Hvis du har produkter, der skal anvendes i nybyggeri eller renoveringsprojekter, så er Byggematerialer.dk et godt forum til at få markedsført dine produkter og nå ud til din målgruppe.
Med en samlet løsning, der indeholder virksomhedsprofil, referenceprojekter og regelmæssige udsendelser via nyhedsbrev og iFokus har A. Rindom skabt et fundament for succes med deres markedsføring, hvilket giver dem den eksponering, der er nødvendig for at sprede deres budskab i byggebranchen og vække interesse og kendskab omkring deres produkter.
Per Nielsen, Administrerende direktør – A. Rindom A/S