SabetoFLEX har i 20 år været markedsledende inden for "færdige inddækninger, inddækningsruller, indpaknings-ruller, undertags-gennemføringer, dampspærre-gennemføringer, gennemføringer med lyddæmper, fastgørelse af alle gennemføringer og ikke mindst lime til at få alle tingene til at hænge sammen"
I en verden, hvor virksomheder konstant konkurrerer om kundernes opmærksomhed og gunst, har SabetoFLEX fundet en vej til at skille sig ud og forstå deres målgruppe. Siden 2020 har SabetoFLEX investeret i Byggematerialer - og er derudover også brugere af Byggefaktas Projektdatabase SMART samt specifikationsplatformen NBS Nordic. "Vi har valgt det hele, fordi det hænger godt sammen, og at vi får eksponeret vores navn og produkter", forklarer Per Poulsen, adm. direktør hos SabetoFLEX. SabetoFLEX har foretaget et nøje overvejet valg i at bruge Byggematerialer.dk som hovedkanal til at eksponere deres produkter.
Det er stort set det eneste vi gør annoncemæssigt, og vi kan se, at vi bliver eksponeret samtidig med, at vi kan få info på, hvem der kigger på os, så vi kan følge op på dem direkte.
Læs mere om, hvordan Byggematerialer.dk hjælper din virksomhed med at nå ud til dine målgrupper her.
En dybere forståelse af kundens behov
Det handler dog ikke blot om eksponering for SabetoFLEX; det handler også om at dykke dybere ned i kundens behov og ønsker. Som et led i at forstå deres kunders behov og interesser på et dybere niveau, sender SabetoFLEX mange nyhedsbreve ud gennem Byggematerialer netværk. Det er en strategisk tilgang til at identificere, hvad der interesserer kunderne, hvad de har brug for at vide, og hvad der er populært lige nu.
Nyhedsbrevene giver SabetoFLEX et effektivt værktøj til at give deres målgruppe dét, der interesser dem og mulighed for løbende at kunne tilpasse indholdet til det, målgruppen efterspørger og samtidig få et overblik over, hvilke nyhedsbreve, der performer bedst.
Vores nyhedsbrevsudsendelser hjælper os med at forstå kundernes behov i forhold til, hvad de har brug for at vide, og hvordan de vil se produkterne.
Fra data til handling
SabetoFLEX bruger også nyhedsbrevene i praksis til at finjustere deres salgsstrategi, klæde deres sælgere på med nødvendig information og forstå de nuværende trends i markedet. Det er en dynamisk tilgang til at forstå, hvad der driver kundernes beslutninger og præferencer. Denne konstante proces med at lære af kunderne og deres reaktioner holder SabetoFLEX skarpe. De forstår, at det er afgørende at kunne se deres produkter gennem kundens øjne. Ved at bruge data fra nyhedsbrevene lærer de, hvad kunderne vil se og lære, og de tilpasser sig kontinuerligt for at imødekomme disse behov.
Vi bruger informationerne fra vores nyhedsbreve til at klæde vores sælgere på til at optimere salg.
"Vi lærer hele tiden af den data, vi får fra vores nyhedsbreve, så vi hele tiden holder os opdateret på, hvad der trender lige nu og hvilke af vores produkter, vi skal fokusere på" udtaler Per afslutningsvis.
Per Poulsen, Administrerende direktør – SabetoFLEX