Byggefakta logo

Leverandør

Soudal Danmark

Ønsket om at endnu flere i den danske byggebranche kender til Soudals produkter gjorde, at de i marts 2021 valgte at gøre brug af Byggefaktas løsning på Byggematerialer.dk. Den internationale Soudal koncern har siden 1966 udviklet sig fra en belgisk familievirksomhed til en international ekspert i kemiske konstruktionsspecialiteter. 

Soudal Danmark, der er en del af Soudal koncernen, har siden 2007 bidraget med deres bæredygtige og innovative løsninger på det danske marked. De 10 specialiserede medarbejdere i Soudal Danmark vejleder aktører i byggebranchen om bl.a. silikoner, polyurethanskum, lim, hybridpolymerer, tekniske aerosoler og kemiske byggeriprodukter.

Som en del af Soudal koncernen har Soudal Danmark et stort erfaringsgrundlag qua kontorer i 44 forskellige lande, 3.100 medarbejdere på verdensplan og mere end 65 års erfaring i branchen. Udover at levere kvalitetsprodukter, hvor den mest moderne produktionsteknologi anvendes, har Soudal Danmark miljøet i fokus.

For dem er hensyntagen til både mennesker og miljø en klar prioritering. Det betyder, at hele Soudal koncernen er førende inden for udviklingen af bæredygtige konstruktioner i deres produkter.

Ønsket om at endnu flere i den danske byggebranche kender til Soudals produkter gjorde, at de i marts 2021 valgte at gøre brug af Byggefaktas løsning på Byggematerialer.dk.

Et talerør til vores målgrupper

"Vi er kunde på Byggematerialer.dk, fordi vi gerne vil ses. Og det bliver vi. Vi har fundet et system, hvor vi snakker direkte til vores målgrupper i stedet for at skulle igennem en masse led. Vi har ganske enkelt fundet et direkte talerør til endnu en af vores målgrupper".

Vi fik 10.000 hits på vores første nyhed i Byggematerialer.dks nyhedsbrev. Så jeg skyndte mig at købe flere pladser

"Vores mulighed for at måle på den indsats vi laver gennem Byggematerialer.dk gør, at vi virkelig oplever, at vi som kunde får noget ud af vores abonnement. Vi får konkrete tal at forholde os til. Når vi har sat fokus på et af vores produkter i nyhedsbrevet eller via vores profil på Byggematerialer.dk, kan vi se, hvor mange der er interesserede i den type af produkt. Det gør, at vi med udgangspunkt i konkret viden ved, hvordan vi skal prioritere vores tid og hvordan vi bør formilde viden om vores produkter".

"Jeg var noget skeptisk i starten, da Brian ringede og fortalte mig om denne mulighed. Hans egen tro på produktet og hans måde at fortælle om de fordele, vi som virksomhed ville få gjorde, at jeg valgte at sige ja tak til en præsentation af produktet. Det har jeg virkelig ikke fortrudt".

Læs mere om, hvordan Byggematerialer.dk hjælper din virksomhed med at nå ud til netop dine målgrupper her.

"Vi er lige nu i dialog med en potentiel samarbejdspartner, som vi har fundet gennem Byggematerialer.dk".

"Vi har selv styringen med vores markedsføring, fordi vi er involverede i, hvad vi formidler og vi har et overblik over, hvordan vores nyheder performer. I de konkrete tal oplever vi at få en reel værdi".

"Vi har virkelig kunne mærke at Brian og generelt hele Byggefakta forstår sig på byggebranchen. Det er trygt at vide, at vi samarbejder med en virksomhed, der ved hvad de snakker om og som skaber resultater for deres kunder".

"Nogle af vores produkter henvender sig til en meget specifik målgruppe i branchen, derfor er vi særligt glade for iFokus. Vi har netop købt plads til to nyheder i særnyhedsbrevet fordi vi ved, at viden om vores produkter når ud til lige netop de mennesker, vi ønsker at få kontakt til".

Vi sparer en masse tid ved at være kunde på Byggematerialer.dk. Vi har ganske enkelt fundet et direkte talerør til endnu en af vores målgrupper.

"Vi er stadig ret nye kunder på Byggematerialer.dk, men det har på intet tidspunkt virket uoverskueligt. Brian er god til at fortælle om vores muligheder og hvordan vi kan bruge vores abonnement til at styrke vores forretning endnu mere. Jørgen har været rigtig god til at redigere vores nyheder. Man kan virkelig mærke at han ved, hvad han laver".

Vi står med en oplevelse af, at de ting vi er blevet lovet også er det, vi får ...

Christian BeldamRegional Director Scandinavia Soudal Danmark

Helt kort - dét siger Soudal Danmark om Byggematerialer.dk

Hvad er I særligt glade for ved Byggematerialer.dk?
Det øjebliksbillede vi får. Vi ved, hvilke af vores produkter folk kigger på. Vi får et klart overblik over, hvor vi bør lægge vores fokus.

Hvor glad er du for Byggematerialer.dk på en skala fra 1-10?
En solid 9’er.

Hvad har været jeres største succes ved at være kunde på Byggematerialer.dk?
Vi har en fornemmelse af, at vi har fået en stemme. Vi oplever, at vi bliver set og at folk er interesserede i vores produkter.

Hvad har været den største overraskelse ved Byggematerialer.dk?
At Byggefakta har kunne formidle helt konkret, hvordan vi bruger Byggematerialer.dk og at vi har kunne måle på, hvordan det går.

Læs mere om Soudal Danmark på deres hjemmesideLinkedIn- eller Facebookprofil

Hør mere om dine muligheder med Byggematerialer.dk

Bestil en gratis demo allerede i dag, så viser vi dig, hvordan du kan bruge Byggematerialer.dk i din markedsføring.