Byggefakta logo

Steni Danmark A/S

Siden 2015 har Steni Danmark A/S brugt platformen på Byggematerialer.dk til at målrette deres markedsføring mod arkitekter endnu mere. Steni leverer unikke facadeløsninger.

 

Steni Danmark A/S er en del af den norske facadeproducent, Steni, der siden 1965 har leveret unikke facadeløsninger til byggebranchen. Løsningerne hos Steni er designet med det formål at give arkitekter mulighed for at frembringe helt unikke udtryk i deres projekter. Facadeløsningerne er skabt til at modstå det nordiske klima, hvorfor kunderne hos Steni får unikke, langtidsholdbare og kvalitetssikrede facadeløsninger.

 

Når bl.a. arkitekter og entreprenører står overfor et nyt projekt, fungerer Steni Danmark som både rådgiver og udvikler på fremtidens facadeløsninger. Tillidsbaseret samarbejde er et af omdrejningspunkterne hos virksomheden, der via deres ekspertise og innovative løsninger er med til at skabe bygninger med helt unikke udtryk, som fremtidens generationer får glæde af.

I 2015, da Steni Danmark ønskede at målrette deres markedsføring mod arkitekter endnu mere, blev de kunde på Byggematerialer.dk. Muligheden for at brande sig kontinuerligt via deres virksomhedsprofil på Byggematerialer.dk og gennem nyhedsbrevene gjorde beslutningen om et abonnement let.

Vi får noget konkret at gå efter

"Jeg bruger ganske enkelt ikke penge på noget, jeg ikke kan måle. Dét at vi har adgang til informationer om, hvordan vores nyheder performer i nyhedsbrevet, gjorde at det var en no brainer for mig at blive kunde på Byggematerialer.dk. Hver gang vi har en nyhed med i nyhedsbrevet, får vi viden om, hvor mange der er interesseret i vores produkter – vi får altså noget konkret at gå efter".

Med Analytics PRO har vi forvandlet besøg på vores hjemmeside til deciderede ordrer.

”I 2020 udvidede vi med analyseværktøjet, Analytics PRO, som er blevet et vigtigt redskab i vores salgsafdeling. Når vi holder vores ugentlige møder i salgsteamet, bliver de leads vi har fået ind via Analytics PRO diskuteret, så vi ved, hvilke vi skal gå efter. Analytics PRO har gjort det meget nemmere for os at finde og bearbejde relevante leads og forvandle dem til potentielle kunder”.

Analytics PRO har gjort det meget nemmere for os at finde og bearbejde relevante leads og forvandle dem til potentielle kunder.

"Med Analytics PRO undgår vi at spilde vores egen og vores kunders eller fremtidige samarbejdspartners tid. En aggressiv form for markedsføring matcher ikke os som virksomhed og med Analytics PRO har vi meget nemmere ved at føre en stilfærdig form for markedsføring. Vi tager kontakt til virksomheder, når de har vist interesse for vores løsninger – og de virksomheder finder vi via Analytics PRO. På den måde mødes vi meget mere i øjenhøjde med potentielle kunder og samarbejdspartnere".

"Vi har fået flere kunder ved at bruge Analytics PRO. Helt konkret kan jeg nævne, at vi blev valgt som leverandør på facadeløsninger af en kommune, der besøgte vores hjemmeside. Efter de havde besøgt vores hjemmeside, valgte vi at sende dem prøver på nogle af vores produkter. Kommunen ringede efterfølgende for at takke for prøverne og fortalte, at de netop var på udkig efter facadeløsninger til et projekt. Et par måneder senere havde vi indgået aftale om at udvikle og levere facader til deres projekt".

Vi har fået flere kunder ved at bruge Analytics PRO.

"En stor del af årsagen til, vi er kunder på Byggematerialer.dk skyldes Joachim. Han er virkelig god til at sætte sig ind i de behov, vi har som virksomhed. Derudover forstår han at formidle værdien af de produkter, han præsenterer for os. Og det er ikke bare for os i ledelsen, det gælder hele organisationen. Det er ekstremt vigtigt for os, at vi kun bruger systemer som hele virksomheden kan se værdien i".

Læs mere om, hvordan Byggematerialer.dk hjælper din virksomhed

 

 

Karsten Marott Hansen, Country Manager – Steni Danmark A/S

Helt kort - dét siger Steni Danmark A/S om Byggematerialer.dk og Analytics PRO

Hvad er I særligt glade for ved Byggematerialer.dk?
At platformen henvender sig til de rigtige målgrupper, som vi er interesserede i at formidle vores løsninger til.

Hvor glad er du for Byggematerialer.dk på en skala fra 1-10?
En god 7’er

Hvad har været den største succes ved at være kunde på Byggematerialer.dk?
Dét at vi har fået Analytics PRO. Den største årsag til, at jeg ikke vil opsige abonnementet hos Byggematerialer.dk er på grund af Analytics PRO.

Hvad har været den største overraskelse ved Byggematerialer.dk?
Jeg synes ikke, der har været nogen overraskelser. Platformen har levet op til mine forventninger.

Læs mere om Steni Danmark A/S på deres hjemmesideFacebook- eller LinkedInprofil.
 

360 graders markedsføring målrettet byggebranchen

Få adgang til Byggebranchens stærkeste B2B marketing-setup

- Og lever dit budskab til relevante beslutningstagere - præcist og effektivt.

Udfyld formularen og book et uforpligtende møde