Virksomheden er en del af den europæiske teknologikoncern STRABAG, der sammen med ZÜBLIN har over 100 års erfaring med komplekse bygge- og anlægsprojekter. Med mere end 75.000 specialiserede medarbejdere og en omsætning på over 120 mia. kr. årligt er STRABAG blandt de største entreprenørkoncerner på markedet. ZÜBLIN har de seneste år gjort stor brug af deres internationale erfaringsgrundlag og professionalisme i deres arbejde i Danmark. Her står virksomheden bag nogle af de største byggeprojekter som Amager Bakke, Metro M4 til Nordhavn, Axel Towers og BLOX.
Godt samarbejde er kernen i ZÜBLINs arbejde. De går til opgaver med mottoet TEAMS WORK. og en filosofi om, at det er kombinationen af forskellige kompetencer, idéer, styrker og erfaringer, der skaber de bedste resultater.
Sideløbende med de store og imponerende projekter er ZÜBLIN også involveret i små og mellemstore bygge- og anlægsprojekter som Sydhavn Genbrugscenter og Egedal Rådhus samt en lang række mindre funderingsopgaver. Muligheden for at få et nemt markedsoverblik over relevante projekter gør, at ZÜBLIN har valgt Byggefakta A/S’ platform, Grow Your Business, til at videreudvikle deres forretning.
Jeg havde gået med tankerne om, at vi manglede et system, der nemt og hurtigt kunne give os et overblik over markedet og den type af projekter, vi søger. Da jeg hørte om Grow Your Business, fandt jeg systemet, som kunne hjælpe os med det.
ZÜBLIN har brugt Grow Your Business til at søge efter relevante projekter siden december 2020. De er interesseret i at byde ind på flere små og mellemstore projekter, og det betyder, at de har brug for et overblik over, hvilke projekter der igangsættes, hvornår de igangsættes og hvem, de skal kontakte.
Grow Your Business giver os et overblik, vi ikke har kunne finde andre steder.
”Der er ingen tvivl om, at byggebranchen er kompleks, og der sker rigtig meget hele tiden. Derfor kan det også være udfordrende altid at vide, hvor de projekter, der er interessante for os, bliver igangsat henne og ikke mindst, hvem der står bag. Det har vi nu en løsning på. Med Grow Your Business sparer vi ganske enkelt tid, og det giver værdi for os. Det er nemt og hurtigt at få et overblik over markedet på platformen”.
5 steps til at optimere din ordreindgang
Det kan være svært at skabe den optimale proces for tilbudsgivninger. Download vores (gratis) model med 5 konkrete steps, der hjælper dig med at optimere din ordreindgang.
”Vi er stadig forholdsvis nye på platformen, og de mange muligheder i systemet kan godt være lidt overvældende. Heldigvis har både Morten og Kenneth fra Grow Your Business været enormt hjælpsomme og kompetente. De har guidet os til at lave de helt rigtige søgninger. Det er meget intuitivt at bruge platformen, og jeg synes, at vi får det ud af den, som vi har brug for. Grow Your Business er et meget brugbart værktøj”.
Vi sparer tid ved at bruge Grow Your Business, og vi bruger vores ressourcer til at regne på de rigtige projekter. Det giver værdi for os
Mikael Schroll, tilbudschef – ZÜBLIN A/S, Byggeri & Anlæg Øst
Læs meget mere om ZÜBLIN på deres hjemmeside, LinkedIn- eller Facebookprofil.