Forestil dig det her:
At du kendte en løsning, der gjorde, at du med et fingerknips kunne øge dit kendskab til dit marked i den professionelle byggebranche og dermed rykke din målgruppe tættere på den store købsknap.
En løsning, hvor du slet ikke skal løfte en finger og allerede kan være i gang med processen på 5 minutter.
Det ville være helt okay, ikke?
Jeg vil bare sige, at løsningen hedder telemarketing, og i dagens blogindlæg kan du blive klogere på, hvorfor telemarketing og markedsanalyser giver mening for dig.
”Din markedsanalyse udføres af vores specialiserede researchafdeling, der har mere end 30 års erfaring med indsamling af information fra aktører i byggebranchen. Det er din garanti for kvalitet”
Kend din målgruppe og målret din marketingindsats
Få et forspring i dit marked og en dybere indsigt og forståelse af din målgruppe. Markedsanalysen er nøglen, det manglende led, som afdækker:
- Markedspotentialet for et produkt eller en service
- Faktorer, der er afgørende for valg af leverandør eller samarbejdspartner
- Beslutningsprocessen i forhold til dit produkt
- Eller noget helt andet
Med vores ekspertise og Projektdatabase i ryggen, skræddersyr vi i fællesskab spørgsmål, der giver dig indsigt i både dit marked og din målgruppe. Vi hjælper også gerne med at identificere og udvælge en præcis målgruppe eller et markedssegment baseret på aktører, projekttyper, stadie i byggeprojektet og meget mere.
En skræddersyet proces til målrettet succes
Nøgleordene for os er behovsafdækning, præcision og omfattende indsigt. Og det starter med, at vi sammen finder ud af, hvad dine behov og ønsker er, så vi dernæst kan belyse, hvordan din telemarketing markedsanalyse bidrager
- 1. Rejsen begynder med en nøje udvælgelse af den eller de målgrupper, du søger at engagere. Med adgang til Nordens største Projektdatabase med over 40.000 projekter, kan vi helt præcist udpege de målgrupper, der passer til dine behov. Vi rammer ikke bare bredt - vi rammer præcist og midt i relevansen.
- 2. Når målgruppen er fastlagt begynder vi sammen at forme spørgerammerne for markedsanalysen. Herefter går vores specialiserede researchteam i gang med at indsamle data telefonisk på dine vegne - en proces, der danner grundlaget for din skræddersyet markedsanalyse, som giver dig unik indsigt i din målgruppes holdninger og styrker dine evner til at vurdere og evaluere dit marked og dets tendenser.
- 3. Og hvad sker der, når alt arbejdet er gjort? Vi vender tilbage til dig med en rapport, der indeholder de resultater og indsigter, du er blevet sat i sigte. Rapporten vil give dig en dybdegående forståelse af enten din målgruppe, markedstendenser eller begge dele - alt afhængig af markedsanalysen rammevilkår.
Din (gen)vej til præcis markedsforståelse
Strategisk brug af markedsanalyser gennem telemarketing kan skabe leads, der bliver til salgsmøder og møder, der bliver til betalende kunder. Alt sammen uden at løfte en finger. Næsten da.
Så hvis du ønsker at dykke ned i kernen af din målgruppe og dit marked, er telemarketing et nøgleværktøj til at udforske og forstå en problematik eller udfordring, du står overfor og forvandle dem til unikke muligheder på det professionelle projektmarked.
Vi tager os af det hårde arbejde, så du kan fokusere på at omsætte dine nye indsigter til konkret handling. Hvis du er klar til at få en dybere forståelse af dit marked og nå ud til din målgruppe med et skarpt budskab, så er det bare om at komme til tasterne og skrive dig op til en uforpligtende samtale.
Lås op for dit markedspotentiale her